Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο

Η συνεχής αύξηση των βάσεων, η επερχόμενη καθιέρωση της βάσης του 10, όπως και η μείωση του αριθμού των εισακτέων αλλά και των διαθέσιμων σχολών επιβάλλει την βελτιστοποίηση της μαθητικής απόδοσης. Γι’ αυτό το λόγο η φιλοσοφία μας σχετικά με τον τρόπο της παρεχόμενης διδασκαλίας έχει ως κύριους άξονες τα εξής:

  • Ολιγομελή και ομοιογενή τμήματα τριών ή κατά μέγιστο τεσσάρων μαθητών
  • Τρόπος και ποιότητα διδασκαλίας ισάξιους με αυτόν του ιδιαίτερου, σε κόστος παρόμοιο με αυτό της κλασικής φροντιστηριακής εκπαίδευσης, επιτυγχάνοντας την μίξη των προτερημάτων της εξατομικευμένης διδασκαλίας με αυτά ενός οργανωμένου φροντιστηρίου
  • Τακτικά ολιγόλεπτα τεστ κατά την διάρκεια των μαθημάτων
  • Τακτικές γραπτές εξετάσεις (διαγωνίσματα-προσομοιώσεις πανελλαδικών εξετάσεων) διάρκειας τριών ωρών εκτός του προγράμματος μαθημάτων
  • Διδασκαλία από έμπειρους καθηγητές και παροχή πρωτότυπων σημειώσεων για καλύτερη εμπέδωση της θεωρίας
  • Διαρκής ενημέρωση γονέων

Ο στόχος της παρεχόμενης εκπαιδευτικής διαδικασίας ειναι η επιτυχία στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Το φροντιστήριο λοιπόν δεν λειτουργεί ανταγωνιστικά με το σχολείο, αλλά συμπληρωματικά με αυτό, δίνοντας εξατομικευμένη έμφαση και εμβάθυνση στα σημεία που δυσκολεύεται ο κάθε μαθητής, με τελικό στόχο την επιτυχή πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Γι΄αυτό το λόγο προτείνεται ένας τριετής κύκλος σπουδών ο οποίος:

  • Ξεκινά από την Α Λυκείου, στην οποία καλύπτονται τα κενά προηγούμενων ετών και ο μαθητής εξοικειώνεται με το καθημερινό και συστηματικό διάβασμα
  • Στην Β Λυκείου, παράλληλα με την ύλη της συγκεκριμένης τάξης, ξεκινά και η κάλυψη της εξεταζόμενης ύλης των Πανελλαδικών
  • Στην Γ Λυκείου ολοκληρώνεται εγκαίρως η εξεταζόμενη ύλη και γίνονται συστηματικές επαναλήψεις
Το φροντιστήριο